Älskade farmor




Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
och något alldeles oväntat sker
Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den aldrig densamma mer
Författare Alf Henriksson

Så hastigt du slets bort ifrån oss älskade farmor.
Allt är så overkligt och det går inte att förstå...
i tisdags träffade jag dig. Jag ringde till dig i måndags kväll och tyckte att vi skulle titta på allsång på skansen tillsammans på tisdagskvällen. Vi hade underbar kväll tillsammans du och jag. Allt var så mysigt och fint. Det var sista gången jag träffade dig full av liv, pratade med dig, skrattade med dig, gav dig en kram... Det är precis som att det är högre makter som sa till mig att jag skulle till dig den kvällen... du var som vanligt. Allt var som vanligt igår med dig på morgonen. Några timmar senare hittades du död... Från den ena sekunden till den andra...

Älskade farmor.
TACK för att du har varit min farmor.
Jag älskar dig.
Jag hoppas att du nu har träffat farfar, Anton och er hund Anna.

I mitt hjärta och i mina minnen du aldrig försvinner.
Du finns alltid vid min sida.
sorg, saknad, smärta, tomhet, tårar, längtan.

Anton, ta hand om farmor nu, jag hoppas att ni finns hos oss på ert vis.

Allt känns så sjukt...ännu en gång har livet svikit oss...orättvisa.

/hanna.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hanna, jag beklagar sorgen. Livet och dess jäkla orättvisa!!

Jag förlorde hastigt min farmor för 2,5 vecka sedan, jag vet precis vad du går igenom just nu. En oändlig sorg och saknad.. Och en enorm chock över hur fort livet kan förändras. Jag tänker på dig! <3 Kramar /Hanna

2012-07-22 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback