Sommar










Fina Öland 


Anton.
Nu är det redan augusti månad. Sommaren har gått så otroligt fort…som alltid… 


 Jag har nu haft mitt körkort i över en månad. Det är fortfarande en obeskrivlig känsla att ha körkort. Det finns inga ord som kan beskriva den orättvisan över att du inte fick uppleva den känslan Anton. Du som längtade så mycket efter körkort och egen bil. Du hade så många drömmar och planer om bilar…drömmar och planer som aldrig blev verklighet…
Jag vet att du finns med på ditt vis… Älskade storebror. 


Imorgon jobbar jag min sista dag på mitt sommarjobb. 5 veckor har verkligen gått fort, men det ska bli skönt att vara lite ledig nu igen! 


Anton. I måndags kom vi hem från Böda med husvagnen. Mamma, pappa, Wilma och Lisa åkte innan mig eftersom jag jobbade. Jag kunde i alla fall vara där i tre dagar. Underbara Böda. Det är så härligt att åka dit, men det kommer aldrig att bli detsamma att åka till Böda utan dig, aldrig någonsin. Du fattas oss, hela tiden.  


Anton. Det har varit en fin sommar i år. Det har varit väldigt varmt och fint. Tankar och funderingar…vad hade du gjort i sommar? Jobbat? Haft semester från ditt jobb? Hade du kommit upp till Böda till husvagnen så som jag gjorde? Så många tankar och frågor, men aldrig någonsin några svar… VARFÖR? 


Anton jag älskar dig


/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Kicki

VARFÖR????????????????????

Förstå inte, kommer aldrig att göra det

Kramar Mamma

2010-08-07 @ 22:19:58
Postat av: Kicki

VARFÖR????????????

Kan inte förstå, kommer aldrig att göra det.

Kramar Mamma

2010-08-07 @ 22:22:37
Postat av: Lina

Vilka härliga sommarbilder!

Postat av: Lina

Tack :)

2010-08-13 @ 23:27:46
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback