Dagen innan



Anton.

Imorgon är det den första av tre enormt jobbiga dagar.

13 - 14 - 15 september.
Dagarna som jag har fasat inför så länge, som jag inte vill ska komma...

Imorgon är det den 13 september.

Det är 1 år sedan du blev påkörd älskade storebror.


Idag för 1 år sedan var det din sista dag i livet.

Din sista dag här hos oss...föralltid...

Vid den här tiden hade du knappt ett dygn kvar att leva.

Vi alla var helt omedvetna om vad som skulle hända den 13 september 2007.

Att du skulle slitas bort ifrån oss, föralltid...
Vid den här tiden kanske du låg i soffan och tittade på tv: n?

Det blev din sista kväll.

Sista gången du sov i din säng.

Sista...
_______________________________________

Imorgon ska vi ha Minnesstund för dig Anton.
Jag tror att det kommer att bli jättefint.
Anton, jag hoppas att du finns med oss.
Att du finns vid vår sida hela tiden.
Att du tar oss i händerna och hjälper oss.
Älskade storebror.

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det blir en fin dag för din storebror!!!



Många kramar Johanna

Postat av: Sjöstrand

Vi tänker på er idag och tänder ett ljus på Antons grav. Hoppas att ni får en fin minnesstund och stöd från många vänner! Kram



Klas Helen Niklas Sanna Ida

2008-09-13 @ 09:20:59
Postat av: Hanna

Jag tänder ett ljus för Anton här hemma idag Hanna!

Tänker på er så mycket och hoppas att det blir en fin och lyckad dag idag. <3

2008-09-13 @ 13:39:06
URL: http://hannamartola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback