Anton Karlssons Minnesstund



Antons minnesbord.








Antons grav.


Olycksplatsen i Svalehult.

Anton Karlssons Minnesstund

Lördagen den 13 september 2008


Minnesstunden var så otroligt fin.

Minnesstunden började med själva minnesstunden.

Jennie, Pontus, Antonia, Amanda och Gerda sjöng.

Ni sjöng så himla fint och ni var så otroligt duktiga.

Mellan låtarna berättade mamma om året, Conny pratade och jag läste en dikt.


  Låtarna:
Jag fick låna en ängel
When the destiney chosen wrong - Amandas låt till Anton
Let us pray
Himmelen är oskyldigt blå
We borrowed an angel - Jennies låt till Anton
Hallelujah

Vi fikade och efter det åkte alla som ville ner till Antons grav.

Gravstenen hade kommit två dagar innan.

Gravstenen blev så otroligt fin. Jag hoppas att du tycker att den är fin Anton.

Vi avslutade med att åka till olycksplatsen där Anton blev påkörd.

Vi stod där ute tills att det blev det klockslaget som Anton blev påkörd på.

-------------------------------

Anton.
Jag hoppas så innerligt att du var med oss under hela minnesstunden.
Såg hur otroligt fint det var.



ETT OTROLIGT STORT TACK
till Jennie, Pontus, Antonia, Amanda och Gerda för att ni ville sjunga på Antons Minnesstund.
Det betyder otroligt mycket för oss.


TACK
till alla ni som kom till Anton Karlssons Minnesstund.


TACK
för alla fina blommor vid Antons grav och ljus.


/ Fam. Karlsson

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken vacker gravsten Anton fått. Och vilket fin minnesstund ni verkar ha haft för honom!



Svar: Ja, det är hemskt jobbigt :( Jag hoppas verkligen jag bli bra snart för det är så himla läskigt att vakna och inte kunna få någon luft.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback