Tatueringar


                                  
Min är till vänster och mammas är till höger.

Anton.

Den 28 augusti tatuerade jag och mamma oss igen.

Våra tatueringar sitter på smalbenet.

Mammas är lite mindre än min annars så ser dom likadana ut.


         
Mammas är till vänster och pappas är till höger.
Mammas är en ängel och pappas ett människor hjärta med en dikt i.


...och här är äntligen mammas och pappas tatueringar som dom gjorde i våras.
Mamma gjorde sin först och sen gjorde pappa sin.
Mamma överraskade oss alla med att inte säga något, så plötsligt en dag kom hon hem och hade gjort sin tatuering.
Mammas och pappas tatueringar är underbart fina.
Jag hoppas att du ser våra tatueringar Anton.
Undrar var du skulle säga...

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: jennie

dom är så otroligt fina allihop :)

2008-10-07 @ 18:19:12
Postat av: Anonym

Ååh vad otroligt fint gjort! :)

2008-10-07 @ 19:34:19
Postat av: amanda

dom är verkligen fina!

Postat av: ida

grymt fina tatueringar! :)

och jag tror verkligen att anton ser dom!

2008-10-11 @ 23:14:53
URL: http://sundeborn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback