Alla Helgon






Hos Anton på alla helgon.

Anton jag älskar dig

/Hanna Karlsson.

Kommentarer
Postat av: Kicki Karlsson

Tack alla underbara människor som tände ljus hos Anton.

Det är en jobbig helg.

Många tro att det bli lättare när det gått ett år men jag tycker det bara bli värre och värre......



Till Anton hittade man lätt i mörkret det lyste så fint.

Kramar Mamma till tre underbara barn

2008-11-16 @ 17:52:05
Postat av: Jenny

Vilken fin gravsten.

Postat av: Kicki Karlsson Mamma i familjen

Ja Jenny jag tycker också den är jättefin. Det är inte lätt att välja gravsten till sin son för det är något man inte ska behöva göra. Vi väntade länge för vi tyckte vi hade det fina korset som Kenny gjort och vi ville tänka på vad vi skulle ha.

Stenen skulle också passa Anton och det var mycket man skulle tänka på.

Tack för att du skriver på Hannas blogg.

Kram Kicki

2008-11-17 @ 12:12:10
Postat av: Jenny

Kicki, det är precis som du säger. Man ska verkligen inte behöva välja gravsten åt sina barn. Men sånt händer, tyvärr, ibland. Korset var fint det också, en fin gest. Har du sett Utvandrarna, när Karl-Oskar ska snickra en kista till den döda dottern? Inga plankor duger, de ska vara felfria. Jag kan definitivt inte veta, man jag kan GISSA att det är precis så man tänker. Allt ska vara så perfekt som det bara går.



Tillsammans klarar ni det här!

2008-11-17 @ 16:52:44
URL: http://quadrifolium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback