7:e maj 2008

image299
Älskade fina storebror.
Jag älskar den här bilden.
Du när du sitter i soffan och tittar på tv:e.
Du kommer aldrig någonsin att få sitta i soffan och titta på tv:e mer.
Vi kommer aldrig någonsin att få se dig sitta i soffan mer.
Det gör så fruktansvärt ont.
Jag vill skrika, slå, gråta i en evighet när jag tänker på aldrigheten.
Jag vill inte leva i detta liv.
Detta onormala liv.
Det ska inte vara såhär.
Du ska vara här Anton.
Nu och föralltid.

Hur ska vi någonsin kunna förstå att du är borta,
att du aldrig kommer att komma hem mer?


Anton. Ikväll spelar Kalmar FF mot Göteborg.
Hoppas på vinst.
I söndags spelade Kalmar FF mot Trelleborg och vann.
Jag hoppas att du ser, jag hoppas att du hör...

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.

Kommentarer
Postat av: hanna

hjärtan!

Postat av: wilma

De kan jag inte hälle förstå storasyster...........

2008-05-12 @ 15:19:41
URL: http://jagheterwilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback