12:e maj 2008

image206

Anton.

Idag för 8 månader sedan låg du i din säng och sov. Du hade inte en aning om det skulle bli den sista gången som du sov i din säng. Vi hade inte aning om att morgondagen skulle förändra våra liv föralltid, att du skulle tas ifrån oss. Ikväll för 8 månader sedan sa du för sista gången god natt till oss. Du gick in i ditt rum, kanske läste du bilsporten som ligger på ditt nattduksbord innan du skulle sova? Du sov för sista gången i ditt rum, i din säng.  Du klev upp som vanligt på morgonen. Du och jag var hemma själva på morgonen. Vi åkte iväg samtidigt och sa hejdå till varandra. Du var för sista gången i skolan, på hantverk. Du skulle snart vara klar med ditt bord så att du skulle kunna ta hem det. Senare på kvällen skulle du ut och åka inlines, men du kom aldrig hem mer...


Ditt rum är så tomt Anton. Du ligger inte där uppe och sover ikväll. Jag vill att du ska ligga upp i din säng och sova nu. Jag vill, vill, vill. Du ska ligga där uppe när jag ska gå och lägga mig. Jag ska titta in i ditt rum och se så att du sover. Du ska ligga där och sova. På morgonen ska du vara lika morgontrött som alltid. Du ska gå till skolan, till hantverk. Sen ska du komma hem. Äta och sen cykla upp till gymmet och träna. Det är inte så. Allt är så jävla fel, fel, fel...


Anton. I lördags spelade Kalmar FF mot Djurgården. Kalmar FF vann med hela 5-1! Du hade varit så glad Anton. Du ska uppleva detta Anton. Du ska åka till Kalmar och se när dom ska spela. Precis som du skulle ha gjort den 16 september 2007. Du fick aldrig...


"If I could turn back time
If I could make it happy again
If I could turn back time
I would, I would"

Amanda Angelöw

Det finns inget som jag hellre vill....

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback