Drömmar

image284

Anton.

I natt drömde jag om dig igen. Jag drömde att du skulle åka till gymmet och träna. Jag skulle också träna, så jag frågade dig om vi inte kunde ta sällskap. När jag vaknade kändes du så nära. Det kändes som att jag precis hade träffat dig, pratat med dig, sett dig skratta. Alltid när jag drömmer, drömmer jag om dig Anton. I drömmarna är du alltid levande. Det är bara ibland jag drömmer om att du är död. Det känns så bra att drömma om dig. För i drömmarna är vi tillsammans igen, jag träffar dig. När jag sedan vaknar upp känns du så nära. I drömmarna lever jag i det som var förut, då du levde här hos oss. I drömmarna drömmer jag om min allra största önskan, att du ska leva här hos oss, att du ska komma tillbaka.


Det är påsklov nu Anton. Du hade verkligen gillat det. En hel veckas ledighet från skolan. Jag är hemma lite själv detta lov. Det är första gången. Det känns tomt och ensamt. Det var alltid du och jag hemma på loven. Jag går och väntar på att du ska komma hem och göra att allt bli som vanligt igen.


When I dream, we're all back together
when I wake, he's gone

Alan Parsons - Brother up in heaven


Anton jag älskar dig

  

/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Mamma Kicki

Vilket skitliv vi lever ska Han aldrig komma hem.
Ja det är så man känner, huvudet vill inte förstå att han aldrig kommer hem mer. Det är på kyrkogården han är begravd 17 år. Den 14 april skulle han fyllt 18 år och tagit körkort som han längtade till. Hur kunde det få bli så här!!!!!!!!!!!!!
Mitt och Anders barn
Hannas och Wilmas bror.
Detta är något som bara inte få hända och det har hänt ändå VARFÖR VARFÖR VARFÖR VARFÖR VARFÖR

Vi älskar dig Anton/Din mamma

2008-04-01 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback