Skolavslutning


Anton.

Idag är det andra dagen på sommarlovet. Det kommer att bli det första sommarlovet utan dig älskade storebror. Idag har jag varit hemma lite själv. Det är så fruktansvärt ensamt och tyst utan dig Anton. Alla dagar på sommarlovet som vi har tillbringat här hemma tillsammans. Jag hörde inte din steg när du gick upp från sängen idag. Det var ingen Anton som satt nere vid datorn eller tv: n när jag kom ner. Istället gick jag och Lisa vår morgonpromenad ner till dig Anton. Allt är så jävla fel, SÅ JÄVLA FEL...


Skolavslutningen var i onsdags. Wilma har nu slutat trean och jag har slutat nian.
Det är jätteskönt att äntligen ha gått ut nian, men det är mindre roligt att tiden med 9C är över. Det har varit tre underbara år tillsammans med underbara 9C. Alla minnen, skratten, den fina gemenskapen, tryggheten. Jag vet att bättre klass än 9C kommer jag aldrig att få. Det är tack vare dom som jag har gått till skolan de dagar när allt har känts så himla tungt och jobbigt. Tack 9C, jag kommer att saknar er otroligt mycket. ♥


Dom i din klass har också sommarlov nu Anton.

Jag hoppas att du såg att dom var hos dig häromdagen.


Anton. Fotbolls EM är i full gång nu. Sverige spelade sin första match i tisdags mot Grekland, och dom vann. Det var så himla härligt! Du hade verkligen gillat detta Anton. Du hade nog legat i soffan och tittat på varenda match älskade storebror, och du hade haft koll på precis allt som hade med EM att göra. Det är du som lärt mig allt det jag kan om fotboll Anton. Alla lags namn, spelarnas namn...


Anton. Gräset hos dig växer och växer. Nu ser det ut som en gräsmatta hos dig. Det är så konstigt.. konstigt...

Tack för alla blommor som jag och Wilma fick.
Tack för stipendiet som jag fick.



Anton jag älskar dig ♥


/Hanna Karlsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback