Drömmar


Anton.

Midsommarhelgen är nu över. Den allra första midsommaren utan dig älskade storebror.

Inget speciellt har gjorts, utan vi har bara varit hemma.


Häromdagen tänkte jag att det var länge sedan jag drömde om dig Anton. Jag har nu två dagar i rad drömt om dig. Det har varit så konstiga drömmar. En dröm kom du och hälsade på, fast att du var död. Du hade på dig din quiksilver keps och din gröna tröja. Du såg precis ut som du gör på kortet som är tagit när du var på klassresa i 9: an. I natt drömde jag också om dig Anton. Du satt i rullstol, men ibland i drömmen var du död. Så konstiga drömmar...När jag drömmer om dig känns det som att jag har träffat dig i verkligheten, att du har varit här nära, att jag har pratat med dig, att jag har tagit i dig...


Anton. EM tog slut fort för Sverige. Det blev vinst mot Grekland, men förluster mot både Spanien och Ryssland. Förlusten mot Spanien var så sur, eftersom Spanien gjorde mål precis i sista slut minuten. Jag kan se och höra dig framför mig hur arg du skulle ha varit. Förlusten mot Ryssland var mer rättvis. Du hade garanterat legat i soffan framför tv: n varje kväll Anton. Jag kan se dig framför mig. Dig liggande framför tv: n, höra dina kommentarer...

Anton. En vecka på sommarjobbet är redan gjord och imorgon påbörjas min andra. Jag trivs hur bra som helst!

Saknaden efter dig älskade storebror växer och växer för varje dag som går.
Inga ord kan beskriva... inga, inga...

Jag har ropat allt jag orkat
allt jag orkat efter dig
hör du mig
kan vi nå varandra
Ted Gärdestad

Anton jag älskar dig ♥ 

/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag förstår vad du menar med drömmarna.. Jag drömmer också mycket om Simon, och det känns alltid som att jag verkligen träffat honom, pratat med honom och skrattat med honom igen. Så även om det är helt sjukt konstiga drömmar så älskar jag dom. Jag vill aldrig vakna!



Ta hand om dig!

Postat av: Lina

Tack =)

Ja, jättesorglig!

2008-06-25 @ 14:25:50
URL: http://linahalldin.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, det är fruktansvärt tråkigt. Ibland vill man bara strypa alla dessa landstingspolitiker som bestämmer alla konstiga regler!

2008-06-25 @ 18:06:41
URL: http://linahalldin.blogg.se/
Postat av: Affe

Fint skrivet som alltid Hanna.

Och This Years Love är verkligen underbar :)

2008-06-28 @ 10:50:01
URL: http://alfredsson86.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, skönt att se fram emot något kul. Vad gullig du är. Jag hoppas också att det löser sig till det bästa!

2008-06-28 @ 12:27:27
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback