1:a juni 2008

image302

Anton.

Nu är det inte långt kvar till sommarlovet. Det ska bli så himla skönt att slippa gå till skolan. Bara vara och kunna göra ingenting om dagarna.


Älskade storebror vid den här tiden hade du snart varit färdig med andra året på gymnasiet. Du hade säkert längtat mycket till sommarlovet och till att sommarjobba. Denna sommaren hade du garanterat haft ett sommarjobb.


Anton. De senaste dagarna har vi sett bilen som körde på dig flera gånger. Det gör så fruktansvärt ont varje gång. Det bränner till i hjärtat precis som att det är en som hugger en kniv rakt igenom det flera gånger och kroppen känns helt konstig. Det jag inte kan förstå och det som jag aldrig kommer att förstå är hur han kan fortsätta köra med bilen. Är det meningen att vi ska stå ut med att se bilen flera gånger i veckan?


Jag hoppas att du och farfar har träffat Anna nu.
Farfar är nog glad att få träffa sin älskade vovve igen.

Anton jag älskar dig


/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den bilen har legat ute på blocket en längre tid. Han vill inte ha den mer. Han vill absolut inte såra dig eller någon i din familj mer på något sätt.

2008-06-09 @ 17:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback