15 december 2008 - 15 månader


15 september, 2007 - 15 december, 2008
Anton.
Det är nu 15 månader sedan du slets bort ifrån oss.
Tiden går och går...
För varje dag som går gör det mer och mer ont.
Kroppen skriker mer och mer för varje dag som går.
Kroppen skriker efter dig.
Älskade storebror.

Sorg, saknad, smärta, tomhet, tårar, längtan.
Varför? Varför du?
ORÄTTVISA.
________________

Kärleken till dig
Jag vill att Ditt namn
ska vara en del av min vardag

Relationen till Dig är densamma som förut

Varför skulle jag sluta tala om Dig
bara för att jag inte kan se dig

Varför skulle jag sluta tänka på Dig
bara för att jag inte kan nå Dig

Livet kan försvinna
men inte relationen

Ditt liv kan ta slut
men aldrig min kärlek till Dig

Vi kommer att mötas

Birgitta Engvall, Askersund
Ur tidningen, föreningen Vi som förlorat barn


Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.

Kommentarer
Postat av: hanna

<3

Postat av: Ida

Världen är så sjukt orättvis. fyfan! :(

2008-12-23 @ 22:42:24
URL: http://sundeborn.blogg.se/
Postat av: Kicki Karlsson Mamma i familjen

Ja Anton vi älskar att prata om dig och nämna ditt namn. Vi har varit och köpt fina blommor som vi ska sätta på din grav i morgon på Julafton. Tänk så sjukt det är att inte få köpa julklappar till dig min älskade son. Älkar dig Anton och Hanna och Wilma. Mina underbara barn!

Saknar och längtar det finns inte ord........

Styrkekramar från Mamma <3<3<3<3<3

2008-12-23 @ 22:53:17
Postat av: Elin A

Tänker på er som måste gå igenom ännu en jul utan er älskade storebror och son! Många varma kramar Elin.

2008-12-23 @ 23:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback