13 augusti 2008 - 11 månader


13 september 2007 - 13 augusti 2008
Idag är det 11 månader sedan du blev påkörd Anton.

Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel
Du log mot mig
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av
Du såg på mig
Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'

Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Min ängel..

Jag fick låna en ängel
Du spred ditt ljus (i mitt liv)
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
Jag fick låna en ängel
För en stund

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.

Kommentarer
Postat av: emma

kan inte förklara bättre än såhär:

gå in på designadinblogg.se och bläddra neråt, snabbkolla i inläggen (på framsidan) och när du kommit ett antal inlägg neråt finns det ett inlägg som handlar om hur man lägger in en musikspelare. jag vet inte under vilken länk på hans blogg det finns, för jag hittade det på framsidan. bara följ inställningarna i det inlägget, han förklarar jättebra :D.



vila i frid anton.

Postat av: Ida

Tiden bara sveper förbi, och ändå känns det som att den står stilla :/

2008-08-14 @ 16:35:33
URL: http://sundeborn.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej Hanna! Nu var det sjuuukt länge sedan, för länge sedan. Detta måste vi ändra på. <3



Jag börjar skolan på onsdag, känns faktiskt lite skönt att komma igång med de riktiga rutinerna igen, träffa alla polarna o så. Dessutom är det ju sista året för min del, så det ska bli riktigt riktigt skönt. :) Hände rnog en hel del kul det kommande året med tanke på att jag dessutom blir 18 i början av november. :)



Nu skriver vi på msn just i detta nu. :D VI är inne smtidigt, hallelulja moment! :D Skriver vidare med dig där nu :) <3

2008-08-14 @ 22:57:09
URL: http://hannamartola.blogg.se/
Postat av: Anna

vad fint skrivet! :)

2008-08-16 @ 19:17:34
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Hanna. Du känner inte mig men jag har kollat på din blogg och det du har skrivit har verkligen berört mig. Fortsätt kämpa på, för Anton kommer föralltid finnas i era hjärtan.



Kram

2008-12-17 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback