September

image149
 Nu är september månad här. Sommaren är borta och det är nu dags för årstiden höst. Jag både ser fram emot och inte emot denna årstid. Hösten innebär en hel del myyys men det jag inte ser fram emot är att det blir kallare ute. Häromdagen när jag cyklade till skolan var det bara 6grader och då var det kallt. Så kallt att jag hade vantar på mig. hu!

"Snart är du här
dagen är inne
än en gång
ska jag minnas dig
Du dag som förändrade mitt liv föralltid
Många år har gått
men än du finns här
Du finns alltid hos mig
Du syns på mig
Du finns inom mig
Du är en del av mig
en del som alltid kommer att finnas
Minnena och ärren är många
Minnena har jag inom mig
dom bär jag alltid med mig
Ärren finns
 dom finns på mig
och i mig
dom läker hela tiden
men inte dom på mig
dom finns där
kommer alltid att finnas
Du är en dag en dag som förändrade mitt liv"


 / Hanna.♥

Kommentarer
Postat av: hanna

sommaren var verkligen kort i år :(

Postat av: Ebba

Heej hanna jag tycker så synd om dig när jag har läst alla underbara sorliga berättelse Om anton:(
Från ebba simon davidssons lilla syster

2007-10-13 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback