Namnlös

image150

De senaste timmarna har bestått av panik och enormt mycket tårar.
Varför skulle det här hända? Det gör så otroligt ont. Ont av tårar och av panik känslor.
Jag känner mig fortfarande darrig, min kropp känns helt lustig. Min älskade bror. Det kommer att bli bra, men just nu känns allt hopplöst. Min bror, min bror, MIN STOREBROR!
Min älskade underbara storebror, jag älskar dig så enormt otroligt mycket!  Jag hoppas att det inte gör så ont, hoppas att dom har tagit bort smärtan. För du ska inte ha ont, du är min storebror som inte får har ont. Ge mig din smärta. Ge mig ditt ena ben, varför TVÅ för? Hade det inte räckt med ett. Fy fan, vad jag bara vill att det här bara ska vara en dröm. En dröm som jag snart ska vakna upp ifrån. Jag nöp mig i armen förut, men jag var vaken. Helt klar vaken. Min storebror, min storebror, jag älskar dig så otroligt jävla mycket. Varför skulle det här hända? Varför nu? Varför, varför, varför? Jag har inga ord kvar, jag orka inte skriva mer. Jag kände att jag behövde skriva men mina tårar gör att det inte går längre. Det här kommer att bli en lång natt. Jag vill bara vara hos dig. Se dig och höra din röst, din underbara storebrorsröst. Jag älskar den härliga rösten.
JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT OBESKIVLIGT MYCKET! Min storebror, du är allt för mig. Jag vill att allt ska bli bra.
Jag älskar dig så otroligt enormt mycket.

/ Hanna.♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, vad som än har hänt så hoppas jag det går bra. Det är hemskt när någon nära råkar ut för något. Tänker på dig :)

Postat av: Lina

Jag förstod att det var något sådant :( Hoppas allt går bra för honom!
Jag ska operera ögat. Ingen större operation. Jag opererades pga att jag skelade väldigt mycket när jag var liten på vänster öga och nu på "äldre dar" har jag börjat skela med höger öga. Man går hem samma dag som man opereras. Ingenting jämfört med ryggen vill säga så jag är inte så värst nervös :P Självklart kan det göra lite ont men det är ju centrerat till ett litet ställe och försvinner relativt fort :)

2007-09-14 @ 20:20:26
URL: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback