En vecka

image158
Idag är det en vecka sedan Anton blev påkörd.
Idag för en hel vecka sen var jag hemma helt ovetande om ett telefonsamtal som skulle komma snart. Det telefonsamtalet skulle förändra mitt liv för all framtid. Jag kan inte förstå att det har gått en hel vecka. Tiden har gått så himla fort. Jag förstår inte. Jag är fortfarande i en stor chock. Det känns som att Anton ska komma tillbaka. Det är svårt att förstå. Med den chocken jag lever i kommer det att ta tid att förstå, jag kommer kanske aldrig att förstå.

Snart komma alla killarna. Jag kommer att ställa den jobbigaste och största frågan jag någonsin har ställt till några. Jag hoppas, hoppas...

/ Hanna Karlsson



Kommentarer
Postat av: sahel

gud. jag fattar det inte heller. det är helt sjukt overkligt =(
Vilken fråga? vilka killar?

2007-09-20 @ 20:03:01
Postat av: Lina

Älskade vän :( Jag kan heller inte förstå vad som hänt. Även fast jag inte kände Anton blir det så nära inpå. Går inte föreställa sig vilket helvete du och din familj går igenom just nu. Finns inga ord. Tänker på dig ofta!

Postat av: Hanna

Antons fyra bästa vänner. Vi tar det som jag frågade dom om en annan gång.

2007-09-21 @ 13:25:05
URL: http://jagheterhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback