Ditt kors

image169
Anton ditt kors är färdigt nu. Korset ska stå på din gravplats tills du får din gravsten. Kenny har gjort korset jättefint och vi har nu fixat så att det står ditt namn på det. Det blev jättefint så jag hoppas att du blir nöjd.

Snart är fredagen inne. Då ses vi igen. Jag kommer inte att få se dig, men jag kommer att känna att du finnas där. Men jag kommer ändå att få se dig, jag kommer att se dig framför mig hela tiden. Jag hoppas att du kan ge mig styrka till det som jag ska göra. Jag vill och hoppas verkligen att jag kommer att klara det! Men när jag står där framme så ska jag tänka på dig hela tiden, se ditt underbara leende framför mig och tänka på vilken kämpe du var. Men man vet aldrig det kan ju bli för mycket också, jag hoppas att du förstå om jag inte kan. Jag ska göra mitt bästa och jag hoppas att det går hela vägen fram.

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson


Kommentarer
Postat av: hanna martola

åååh älskade älskade vän :'( (L)(L)(L)

2007-09-26 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback