Lördagen den 15 september 2007


image167
Anton.
Idag är det 3 veckor sedan du lämnade oss. Hela tre veckor har gått. Jag kan inte förstå att du har varit borta så länge. Lördagen den 15 september 2007 är den hemskaste dagen i mitt liv. Det var dagen som du togs bort ifrån oss. Du somnade sakta in. Jag höll din hand så hårt jag bara kunde. Jag ville att du skulle känna att jag fanns hos dig, att jag var nära dig. Jag hoppas verkligen att du gjorde det. Ditt tryck gick ner flera gånger och då trodde jag att det var slutet. Men det gick upp och ner hela tiden, men så en gång då förstod jag att det snart var dags. Du skulle snart lämna oss. Ditt tryck gick sakta ner och dina hjärtslag blev oregelbundna. Jag höll min hand i din hand och tog min andra hand på ditt hjärta. Jag kände att du sakta flög iväg ifrån oss. Det var så fruktansvärt hemskt att det går inte att beskriva. Sakta, sakta lämnade du oss. Tårarna forsade nerför mina kinder. Jag såg dig min älskade bror dö. Det ska man inte behöva få se. Det borde vara förbjudet. Jag såg dig ligga där hjärndöd och jag fick se när du dog. Det är det värsta i mitt liv. Klockan 01.35 lördagen den 15 september 2007 togs du bort ifrån oss.

Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel
Du log mot mig
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av
Du såg på mig
Att jag var rädd


Hur kan man nånsin' va' beredd?


Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund


Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'


Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?


Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund


Min ängel..


Jag fick låna en ängel
Du spred ditt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
Jag fick låna en ängel
För en stund


Du kan lyssna på låten här -
http://www.youtube.com/watch?v=7_smCXC6Rmo

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hanna jag kan inte annat än gråta när jag läser det du skrivit, hela tiden går mina tankar till dej och alla Antons närmaste. Jag beundrar dej för att du orkar, du är en otrolig människa! Jag vet att du har massor med stöd hos alla du känner, men jag vill att du ska veta att jag tänker på dej och jag önskar så att det här aldrig skulle få hända någon!

2007-10-07 @ 00:50:37
Postat av: amanda

åh, denna låten är så fin & träffande.

2007-10-12 @ 18:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback