Få ord

image179

Anton.
Idag finner jag inga ord. Jag har så mycket inom mig, men jag kan inte. Det går inte att skriva idag.
Allt känns så, jag vet inte. Allt är mycket jobbigare nu efter begravningen.
Nu börjar man förstå mer, men jag kommer aldrig att förstå. Du är verkligen borta, du kommer inte hit mer.
Jag ser dig framför mig hela tiden. Jag ser dig hela tiden här i huset. Häromdagen fick jag till och med för mig att du kom hem från gymmet. Jag hör din röst och jag ser ditt leende framför mig. JAG SER DIG HELA TIDEN ANTON!
Jag har kollat på bilder på dig idag, men jag var inte redo. Det var för jobbigt. Alldeles för jobbigt. Jag får kolla på bilder av dig om en tid, när jag känner mig redo. Det var jag verkligen inte idag.

Jag och Martin var hos dig idag. Vi tände ljusen. Idag gick det mycket bättre, det blåste inte och sen regnade det inte just då. Anton du har verkligen en fin plats. Det känns speciellt att gå till dig. Det är så fint hos dig. Vi ses imorgon igen.

Det få räcka för idag Anton. Idag är en sån dag som jag inte kan skriva mer. Allt känns så...

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror att han vet vad du tänker även om du inte kan sätta ord på det. Jag tror att han på nåt sätt kan känna er kärlek och er smärta.

Postat av: KIcki

Du är helt fantastisk på att skriva min älskade lilla dotter det hjälper mig att läsa vad du skriver många kramar din mamma

2007-10-02 @ 08:08:25
Postat av: Martin

åh Hanna du skriver så fint :) tack för igår.. det var trevligt att gå.. kram

2007-10-02 @ 11:42:08
Postat av: Susanne

Du skriver så fint Hanna! Starkt av dig. Anton är jättestolt över dig.

2007-10-02 @ 15:58:43
Postat av: wilma

hanna du skriver så underbart de gör du alltid har alltid gjort de.Vi önskar ju att man kunde göra något som skulle få han att leva utt i gen men de går inte kommer alldrig att gå mer vi önskar att de kunde gå.Men du skriver ju så fint.Jag önskar jag med kunde skriva så fint som du men jag kan skriva men du skriver finare en mig.men nu få vi holla i hopp i alla dagar hanna utan Anton.älskar dig hanna puss & kram bara till dig hanna från dig syrra wilma

2007-10-22 @ 16:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback