Anton

image196

Jag älskar den här bilden på dig!
Den bilden är verkligen du, Anton. ♥

Molly Sandén - Det finaste någon kan få
Du är fin som du är
När nu står med mig här
Gör dig inte en massa extra besvär
Utan vad den du är och så ska du få se
Du är värd allt som livet kan ge

Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få

Alla har vi nåt bra
Nåt som andra vill ha
Även om det inte känns så var dag
Det är upp till dig och även till mig
Att se till att allt ordnar sig 

Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få 

Sprid glädje och du får dubbelt upp
Älska och du förstår
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få
Är det finaste någon kan få

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.

Kommentarer
Postat av: sahel

"Visst, människor dör, men aldrig känslor. aldrig minnen"

2007-10-21 @ 11:44:23
Postat av: Millan

Det är bus-Anton :)

2007-10-21 @ 21:49:25
Postat av: Hanna

Det är det verkligen Mathilda! :) Det är en helt underbar bild, tack än gång för bilderna. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback