29 oktober 2007


image203

Anton

Idag har vi fixat hos dig. Det blev jättefint. Jag har sagt det många gånger, men Anton du har verkligen den finaste platsen. Den finaste platsen till den finaste människan.

Det är så speciellt att gå till dig. Det känns lustigt att säga att det är speciellt att gå till dig. Men känslan av att komma till dig och känna din närvaro är helt underbar. Det är så hemskt att jag ska behöva gå till en kyrkogård för vara nära dig Anton. Jag har flera gånger tänkte när jag har kommit in på kyrkogården "vad fasen gör jag här egentligen?". Ibland tror jag att jag har gått fel, att jag har tagit fel väg. Men det är den rätta vägen. Det är vägen till dig. Det är en väg som jag kommer att gå många, många gånger. Detta är mitt nya liv, att besöka dig varje dag på en kyrkogård. Det är så fel, fel, fel. Det är så fruktansvärt fel! Du ligger där nere i jorden. För att jag ska kunna vara nära dig och besöka dig måste jag gå till en kyrkogård. Det är så fel och overkligt. Jag ska inte behöva gå till en kyrkogård för att vara nära dig. Du ska vara nära mig hela tiden. Du ska vara här hos oss. Du ska leva här hos oss. Det är så fel att du ligger där nere i jorden. Det är så fel att vi besöker din gravplats. Så jävla fel. Det ska inte vara såhär Anton. Du ska vara här hos oss och inte nere i jorden på en kyrkogård. Vi ska inte behöva gå till en kyrkogård. Det ska vi verkligen inte behöva. Du ska ju vara här hos oss!

image204

Kalmar FF vann mot AIK med 2-0 igår. Kalmar FF kom tvåa i allsvenskan Anton! Dom vann Svenska cupen och kom två i allsvenskan. Det är helt fantastiskt! Jag önskar så att du fick uppleva detta Anton. Du hade varit så glad! Älskade Anton. ♥


Anton jag älskar dig

/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Annika

Som jag sagt förut Hanna Du skriver så bra, man önskar ju att det vore fel väg.
Kram Annika

2007-10-31 @ 10:59:27
Postat av: Lina

Tack Hanna!
Jag måste ännu en gång berömma dig för hur fint du kan formulera dig i ord och få allt du skriver så känslofyllt. Jag är helt säker på att Anton är stolt över sin lillasyster :)
Många kramar!

Postat av: Stina Hagblom

Dom vann för anton. Precis som du önskade (:

2007-10-31 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback