Pretty Eyes

Helt underbart att vara ledig. Inte lika underbart att ägna sig åt en massa plugg större delen av sin ledighet. Det är huuuur mycket som helst att göra nu, massa prov och inlämningar. Sjukt mycket press av lärararna när det gäller betygen. Jag känner mig jättestressad. Dom närmsta veckorna kan jag räkna med lite fritid. Nästan all vaken tid ska ägnas åt plugg. Mindre kul med såhär mycket plugg. Men om några veckor är det över och snart är det sommarlov och då ska det slappas. Nu säger jag bara, NU JÄKLAR! Jag har satt upp en massa mål som jag verkligen VILL och SKA försöka att klara.

Det är i alla fall jätteskönt att slippa skolan fast att jag ägna mig åt skolsaker. Det är så mycket bättre att vara hemma än i skolan och plugga. I skolan är det svårt att koncentrera sig när alla pratar och för mycket liv.
Jag är så glad för att matteprovet i tisdags gick kanon. :) Jätteskönt!

Det kommer nog inte att bli mycket tid över till bloggen nu ett tag framöver, men kanske att det kan bli något småinlägg någon gång. Hoppas ni nöjer er med det!

Hanna, måste höras på msn snart! :)

Ha en bra kväll!

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback