Nyfödd Och Fri

Nu är jag konfirmerad. :) Det var väldigt, väldigt nervöst igår. Usch, jag hatar när man blir så nervös! Jag blev så varm, svettades så det kändes som att jag skulle svimma och sen var jag så himla rädd att jag skulle glömma vad jag skulle säga. Men som tur var så gjorde jag inte det. :) Idag var det inte lika nervöst som igår och det kändes skönt att slippa vara det. Nu är konfirmationen över och det känns både skönt och lite sorgligt faktiskt. Det har ändå varit roligt, men visst det har upptagit en del av ens fritid. Men nu är det gjort i alla fall!

Dom återstående timmarna av denna dagen ska jag ägna mig åt att plugga. Sen är de det näst sista avsnittet av OC idag. :( Ååh, nästa blir det sista...

Ha en bra söndag!

/hanna.

Kommentarer
Postat av: hanna

hanna, msn snart tack :) haha!

Postat av: Hanna

Jaa, verkligen Hanna! :) du är saaknad!

2007-05-16 @ 13:27:45
URL: http://jagheterhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback