Lonely September

Fredag idag och nu är snart även denna veckan slut. Jag har haft en helt underbar vecka. :) Praon har varit toppen! Jätteroligt ställe att vara på och dom som jobbar där är urgulliga. Så jag är helnöjd med min vecka. Det har varit skönt att slippa skolan, verkligen. Det kändes mindre kul när min lärare var på praobesök och berättade när no - provet skulle gå av staplen. Uscha, säger jag bara. Men nu är det bara att ge allt man har det sista som är kvar nu. Det ska nog gå nu när man har fått vila från lektioner i en hel vecka.
 
Imorgon är det en stor dag. Efter nästan ett år av "läsande" så är "slutprovet" här. ÅÅH, jag är jättenervös! Jag är så rädd att jag glömmer bort vad jag ska säga. Det vore så hemskt. Efter helgen är det slut så jag får tänka så. Det känns skönt att det är slut snart men ändå lite tråkigt. För roligt har vi haft men det har tagit ganska så mycket tid. Jag var väldigt osäker på om jag skulle göra det eller inte men jag bestämde mig tillslut att jag skulle göra det. Och visst, jag har ångrat mig att jag har gjort det. Men nu är det snart gjort och det är en grej som dom flesta gör så.

Nu blir det en lugn kväll! Förbereda sig för imorgon. Jag hoppas det går bra!

/hanna.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med prao och att få komma ifrån skolan. Minns den som om det var igår.. hehe. Så tråkigt ibland!
Lycka till med alla prov som är kvar :)

Postat av: Hanna

Tack Lina :)Har massa prov och inlämingar nu, så det känns jättejobbigt. Men jag får se det som att det snart är sommarlov och då kan man slappa :)

2007-05-15 @ 19:13:40
URL: http://jagheterhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback