I´m Yours

Äntligen haft ett msn snack med Hanna. Den tjejen och jag är enormt lika <3 Så glad att vi hittade varandra. Hoppas på att kunna träffas någon gång, vore jättekul. :)

Hanna skickade till mig om en skolios träff. Det planeras en skolios träff. Det vore verkligen jättekul! Tänk ett ställe där det bara är människor som har skolios/skoliosopererade/korsettbärare. Många människor som går/gått igenom samma sak som en själv. Så mycket gemensamt man skulle ha och tänk att få dela med sig av sina kunskaper och hjälpa andra. Det skulle vara så himla roligt! Får se hur utvecklingen kring skoliosträffen utvecklas.

Nu börjar min ögon säga ifrån. Tänkte kolla igenom No:on lite sen blir det läggdags för min del!

CIAO!

/Hanna.


Kommentarer
Postat av: hanna

så glad att jag har dig hanna (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback