Du Hade Tid

Äntligen fredag! Efter en väldigt jobbig vecka är det skönt att helgen är här. Prov och inlämingar, jag är trött på allt som heter PLUGGA. Men det är skönt att den här veckan är gjord i alla fall. En vecka är gjord av två jobbiga, så nu är det "bara" nästa veckas två prov kvar. Sen ska det vara över med prov och sånt. Fast det beror på om min cpengelskalärare ger oss ett engelska prov till. Han gillar verkligen att plåga oss. Han är verkligen helt störd den människan. Ursäkta, men jag förstår mig verkligen inte på honom.

I helgen kommer jag att ägna mig åt att plugga. Suprise! So och tyska. Jag gillar so, speciellt samhällskunskap. :)Det är det bästa. Religion är ganska kul det också, det är det som jag har prov i nästa vecka. En stor anledning till att jag tycker att so är roligt tror jag är för vår underbara lärare. Hon är verkligen den bästa! Så som hon är borde alla lärare vara. Det vore verkligen perfekt. Hon och min förra no lärare är dom bästa lärarna jag har haft. Men som vanligt när man har en bra lärare ska hon sluta. Jag vet inte hur många lärare vi har bytt sen började 7:an. Det är så dåligt det här med alla lärar byten.

Jag sörjer fortfarande över att OC är slut. :(
http://www.youtube.com/watch?v=8CukL4tDJFw

Nu är det bara 4 dagar kvar tills dagen med stort D är här. :D Nu är det inte långt kvar, lääängtar!

Nu ska jag bege mig härifrån! 

image119 /Hanna.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback