Can´t Get It Out Of My Head

Haft en jättebra på praon idag :) Jag har packat upp mängder med jeans, sorterat, prissatt, hängt upp skjortor mm. Jag har haft och göra hela dagen och det gillar jag. :) Jag trivs kanon på stället jag är på och dom som jobbar där är kanon. :) Så jag är heel nöjd med praon, än så länge i alla fall.

Det är så skönt att slippa skolan. Det behövdes verkligen nu. Jag kommer in i sånna perioder då jag knappt står ut med skolan och klassen. Så att praon är denna veckan passade mig perfekt. Ska njuta för fullt hela veckan nu!

Mitt mål denna veckan är att bli färdig med bokanalysen. Jag hoppas verkligen att jag blir det, för det vore jätteskönt. Hk - inlämingen är ett kapitel för sig och jag har märkt att det tar oändligt mycket tid att få ihop allt. Men jag har hittat mycket så jag har bara någon sak kvar, sen är jag färdig med "köpen". Det tar sin lilla tid, men någon gång vet jag i alla fall att jag blir färdig.

Vädret  är sjukt idag. För bara några minuter sedan spöregnade det och nu skiner solen. Så har det varit hela dagen idag. Mycket märkligt väder.

Idag har jag umgåtts med Amanda. :) Alltid lika trevligt! Amanda & Hanna, det är så det ska va<33

Tv:e kväll ikväll då det både är Ugly Betty och DP :)

/hanna.

Kommentarer
Postat av: amanda

precis, Hanna & Amanda - det är så det ska vara <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback