TISDAG


Min helg har varit jättebra. :) Jag älskar verkligen helgerna, så skönt att vara ledig.

Jag är så himla nöjd med håret :) Jag tror aldrig att jag har varit såhär nöjd förut.
Jag kommer helt klart bli stammiskund hos Jessica. Hon är bäst :)

Det kändes inte lika jobbigt att gå till skolan idag måste jag säga. Denna veckan slapp man måndagens skoldag och det tackar jag verkligen för. Jobbigaste skoldagen på hela veckan, så den dagen gör det inget att man missar.
Imorgon är det redan onsdag och jag känner redan på mig att den här veckan kommer att gå lika snabbt som vanligt, om inte snabbare.

Det är lika bra att jag börja dra mig härifrån för att börja plugga på so - provet. Fast det provet känns inte lika jobbigt att plugga till för so är roligt tycker jag. Framförallt samhällskunskap, det är kul :)

Jag måste även tillägga att nu tillhör även Sahel skaran av att vara 15 år. :)

CIAO!

/hanna.

Kommentarer
Postat av: amanda

du blev jättefin i håret, hanna! =)

Postat av: hanna

DAMIEN RICE UPPTRÄDER PÅ CIRKUS PÅ LÖRDAG!!!!
så jäkla synd att man drar till Thai samma kväll. Just den gången som han besöker Sverige och allt. Hoppas verkligen att han kommer snart igen..

2007-03-24 @ 00:25:37
URL: http://hannamartola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback