Open Your Eyes

Helt UNDERBART väder :) Jag älskar verkligen det. Solen skiner och det är flera plusgrader. Våren är här och det innebär att sommaren är nära. Jag hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig nu länge, länge gärna till sep-okt för min del. Bara det blir varmare i juni sen är allt perfekt. Man blir så glad att fina vädret, tänk att en sån sak kan göra en så glad. Varje morgon när jag har dratt upp parsienerna och det är sol ute känns det genast mycket lättare att gå och börjar göra sig i ordning.

Jag längtar tills lördag :) För då kommer Sahel hit. :) :) :) Ååh det ska bli så kul att träffa henne. Det är nästan ett år sen vi sågs sist. Ett år liksom, det är lång tid. Men vad kan man göra när hon bor mer än 50 mil härifrån. Det är ju inte precis så att man sätter sig i en buss själv varje månad och åker dit. Jag vill och jag SKA åka till Västerås och hälsar på henne någon gång. För något år sedan skulle jag, Amanda och Maja har åkt upp dit men det blev förhinder så det blev inget då. Men någon gång, då ska jag :) Men nu ska hon först komma hit och det ska bli så kul! Denna gången ska det inte bli som dom andra gångerna för denna gången ska vi umgås mycket och länge. Jag längtar så tills jag får prata av mig med henne. Sahel är så bra för att förstå och hennes kommentarer och saker hon säger, i love it! JAG LÄNGTAR!! Jag kan knappt förstå att det är på lördag vi ska ses, helt otroligt men helt underbart. :)

Slutade tidigt idag. Jag gillar korta skoldagar. Dagen har varit helt okej. Onsdagar är rätt bra faktiskt, inte så jobbiga som t.ex måndagar. Idag tänkte jag att jag skulle ha en pluggeftermiddag. Börjar plugga på två prov och göra lite läxor och sånt. Jag har börjat lite och är snart färdig med en sak. Ska snart gå och forstätta tänkte jag. Ska träna sen ikväll också :) Så härligt! Har inte kunnat tränat så mycket den sista tiden p g a allt skolarbete men denna veckan ska det hinnas med flera träningstillfällen. Jag saknar verkligen träningen när jag inte kan träna. Jag är verkligen helt beroende av att röra på mig, att träna. Jag har alltid idrottat och tränat så det är en självklarighet för mig.

Snow Patrol - Chasing Cars favvolåt just nu :)

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback