MÅNDAG

Min helg har varit kanon :) Det är alltid lika skönt att vara ledig. Nu är det inte långt var tills påsklovet, längtar!

Måndag idag, som ni kanske har förstått så hatar jag måndagar och denna måndagen. Idag fick jag ett väldigt tråkigt besked idag. Min bästa lärare ska sluta :( Ååh, jag blir helt tokig på alla dessa lärarbyten hela tiden. Min lärare som ska sluta nu är den enda läraren som vi har haft sen vi började 7:an. Hon är den enda tryggheten som jag har och hon är den bästa läraren också. Det gör det ännu jobbigare.
Jag hoppas verkligen att det blir någon ändring så att min lärare får vara kvar. Fast den chansen är nog inte så stor. Men hoppas kan man alltid. Hoppas,hoppas!

Vårväder idag, underbart :)

Lika bra att jag börjar öva på mitt prov nu.

Ha en bra kväll!

/hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback