Jag tror på människan


Helt underbar dag idag :) Så himla roligt har det varit hela dagen.
Jag gillar verkligen min klass, man kan inte tycka annat om den klassen. Bästa!
Dagen kommer att avslutas vilande med massa böcker framför mig, ikväll är det hårdplugg som gäller. Jag har bestämt mig för en sak och så ska det också bli. Jag har en jädra vilja att jag ska klara det. När jag väl har bestämt mig för en sak då brukar jag oftast göra så att det blir så. Jag har en enorm vilja. Utan den hade jag aldrig varit den jag är idag.

Jag säger bara tro på dig själv och låt ingen annan styra dig. Ha en egen vilja, våga vara dig själv och gör egna val. Det är en bra egenskap att kunna göra/vara det och jag ska säga er att jag inte alltid är dessa saker. Men ingen är perfekt men det är sånna saker man få jobba på. Att ha en enorm vilja är alltid väldigt bra att ha och det kan ta en långt i livet. För utan en vilja vad blir det av en då? Ingenting, du måste vilja göra saker, du måste VILJA, VILJA. Annars kommer du inte långt. Fast att du kanske tror att en du aldrig kommer att kunna genomföra vissa saker så går det säkert om du bara vill och bestämt dig för att du ska klara av det. För några dagar sedan bestämde jag mig för en sak som jag låter vara osagt var det är och då kom det genast och negativa vibbar inom mig. "Hanna du kommer aldrig klara det här, du kommer aldrig, det kommer aldrig att gå". Ja jag kommer kanske aldrig att lyckas men jag kommer försöka. Bara jag har bestämt mig helt (vilket jag inte har gjort helt än) så kommer jag att kämpa som en dåre för att nå mitt mål. Men jag måste ha viljan till det. Vilja, vilja glöm aldrig det. Men en jädra vilja då går allt eller nästan i alla fall.

CIAO!

Snow Patrol - Open Your Eyes
 
Ännu en favvolåt av detta underbara band. Så bra låtar!

/hanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback