Helg

Lördag idag :) Helg nu, underbart. Skönt och mycket efterlängtat, efter en vecka med mycket prov så är det skönt att få vila upp sig lite. Det var så himla skönt när jag hade gjort so provet igår, så skön känsla av att ha det gjort. Jag hoppas att det gick bra! Den kommande veckan har jag också prov men nu "bara" ett. Inte långt kvar till påsklovet nu. :) Längtar!

 

Annars har veckan varit bra, mycket plugg som sagt men annars har den flutit på bra. Ibland önskar jag att dagarna var längre så att man hinner mer. Dagarna består mest av skolan sen kommer man hem äter lite, plugga, äta lite igen, fixa i ordnings sig för kvällen, kolla lite på tv, plugga och sen gå och lägga sig. Så brukar mina vardagar ser ut. Denna veckan har det inte hunnits med någon träning fråns idag. Jag är helt beroende av träning så jag har verkligen saknat det denna veckan. Så det var riktigt skönt att träna idag. Ska träna nu i veckan och ta igen alla gånger jag har missat.

 

Vårväder idag, helt underbart :) Jag hoppas att det håller i sig nu för den senaste veckan har varit väldigt grå. Nu vill jag ha vår och sol hela tiden.

 

Skulle ha träffa Amanda ikväll men det blev inte så, kanske i morgon men det beror på. Har beslutsångest just nu om jag ska vara hemma ikväll eller om...... Måste bestämma mig snart, usch jag hatar min beslutsångest. Vad jag än ska göra så har jag beslutsångest. Jag önskar att beslutsångest går att bota, det vore så skönt att slippa det.

 

Ha en bra lördag kväll!


 /hanna. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback