Rain City

Idag är en sån dag som man bara vill vara inne och ligga framför tv:en eller sitta framför datorn och lata sig. Anledningen till dess känslor är vädret! Det är mulet och regnar. Väldigt trist med andra ord. Jag längtar till det rätta sommarvädret. Sol och värme. :) Fast egentligen är detta vädret som det är just nu den rätta svenska sommaren. Den svenska sommaren brukar ju innehålla mycket regn, tyvärr. Jag hoppas att det fina vädret kommer snart så att jag får riktigt sommarkänslor. :)

Midsommar var jätteroligt. :) Vädret kunde dock har varit bättre. Men midsommar är ju inte precis någon dag som har tur med vädret, förutom förra året som jag kan minnas var rätt fint. Men som sagt jag hade jättekul på midsommar fast att inte vädret var det bästa. Midsommardagen var bättre och då blev det bad. :)

Nu ska jag snart bege mig till stan. Det ser ut som att det inte regnar nu alla fall så jag hoppas att jag slipper blir blöt.

/Hanna.♥

Kommentarer
Postat av: sahel

haha nej, förra året var nog ett stoort undantag,..
men i västerås var det riktit fint väder igår, men idag..hehe.

2007-06-27 @ 14:37:33
Postat av: Lina

Det ska bli jätteskönt att komma iväg från det här skitvädret :P Ska du göra något kul i sommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback