Jordgubbar

Godkväll gott folk! Det känns som att det enda jag har gjort idag är att ha suttit. hehe. Idag har jag tagit del av min pyssliga sida och skapat lite olika saker, vilket har varit jättekul. :) Jag kan om jag vill och mitt tålamod när det gäller sånna saker som jag tycker är roliga brukar vara på topp. Nu när jag tänker efter så har jag faktiskt inte suttit hela dagen för jag har gått en långpromenad med pappa och voffen. :) Så helt på latsidan har jag inte legat. Fast egentligen har inte hela jag suttit still idag för min hjärna har gått varm hela tiden.

Snart ha ännu en hel vecka på sommarlovet gått, det är inte klokt var tiden går fort. Det har hunnits med en hel del denna veckan b.la en tandläkarbesök och shoppingrunda i Kalmar. Då shoppades det som alltid en hel del. :) Det går verkligen inte att åka till Kalmar utan att shoppa, helt omöjligt!

Nu tycker jag att det är dags för vädret att skärpa till sig. Jag vill ha sol och värme nu! Det är ju sommar och sommarlov och då ska det vara sommarvärme. Jag hoppas att värmen är på väg så att det nästa vecka blir fint väder.

Nu ska jag gå och äta jordgubbar. :) Mums.

/Hanna.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback