Hurt

Ibland hatar jag verkligen bloggen. Förut skrev jag ett jättelångt inlägg och allt försvann. Mindre kul när sånt händer. 

Det har varits sommarväder idag också, helt underbart. :)

Idag var det den sista riktiga skoldagen. Eller riktiga och riktiga, vi har ju haft slapp lektioner hela veckan. Sett på film, promenerat och lekt, precis som det ska vara såhär i slutet. Imorgon är det bara två lektioner sen är det städning och fotbollsmatch. Nästa vecka projektdagar, vilket kommer att bli superkul. :) Skolavslutningen närmar sig med stormsteg!

Idag hade vi sista lektionen med Cina. Eller lektion och lektion, det blev fika i parken. :) Det slutade med att alla grät när vi skulle ge henne en avskedskram. :( Det gick verkligen inte att hålla tårarna inne. Hon är verkligen den bästa! Jag kommer sakna henne väldigt, väldigt mycket. Jag gillar verkligen hennes lektioner och hennes sätt att lära ut. Hon är en lärare som man aldrig kommer att glömma! Tack för dom här två åren!


image123  /Hanna.♥


Kommentarer
Postat av: hanna

så fin hanna :)
skönt att lee nu också kan jag tänka mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback