Underbart

image98


Äntligen har det riktiga sommarvädret kommit! Nu skiner solen och det är väldigt varmt. :) Helt underbart. Jag hoppas verkligen att detta väder håller i sig nu. Nu vill jag inte se mer regn eller mulen himmel mer, för nu vill jag ha en klarblå himmel med en sol som skiner och flera plusgrader varmt. Jag hoppas att mina önskningar inte är för mycket begärda. Men tyvärr går det ju inte att styra över vädrets makter, men sånt här väder som det har varit de senaste dagarna säger jag absolut inte nej till resten av sommaren precis.


Hela året har jag väntat på
Juni, juli, augusti
Allt känns mycket bättre då
Juni, juli, augusti
Allting verkar lättare då
Juni, juli, augusti
Vindarna är varma då
Juni, juli, augusti


/Hanna.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback