Svensk sommar

Svensk sommar, jag säger då det. Regn, regn och åter regn. Trist!  Jag måste säga att det inte riktigt känns som att det är sommar än. Sen sommarlovet började har det inte varit många dagar då det har varit soligt och varmt. Nu vill jag att den riktiga sommaren ska komma! Sol och värme. :) Bort med regnet.

 

Idag har jag inte gjort mycket. Jag sov länge och sen blev det en promis med voffen. Sen har jag gjort i ordning mig och nu sitter jag här och väntar på att det ska sluta regna så att jag kan cykla till stan. Fast det ser inte ut som att det ska sluta regna än på ett tag. Få se om det blir en stan runda sen eller inte.

 

Måndagen var en jobbig dag. De var många tankar så rullande runt i huvudet. Jag kände också mycket ilska inför vissa människor. Jag förstår inte hur dagens människor egentligen är. Tänka på sig själva och skita i andra. Jorden är full av falska och elaka människor. Det är inte för mycket begärt av en människa att hedra en människa och säga farväl. Jag tycker att det är fel av den människan som väljer att inte göra det, att inte hedra en människa och inte säga farväl. Men det finns vissa människor som inte tycker som jag. Jag tycker att det är en själv klarighet att man tar farväl av en människa som man har älskat och levt tillsammans med i flera år. Även för dom människorna som har känt och träffat den här människan flera gånger som inte väljer att säga farväl. Jag förstår inte dessa människors val och varför man inte väljer att hedra och säga farväl, det är faktiskt inte för mycket begärt. Jag är glad att jag hedrade och sa farväl. Det var en sån själv klarighet för mig att jag inte ens tänkte tanken att inte göra det. En sak som är säker är att människor förändras när en människa är sjuk eller dör. Den människan som du trodde var din vän visar sig kanske vara en riktig falsk vän som inte bryr sig om man blir sjuk eller dör. 

/Hanna.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback