Ny vecka!

Då var helgen över för den här gången. Tråkigt men sant. Har haft en kanon helg :D Den har bland annat innehållit en hel kväll på sandra med dans, bio, filmkväll, innebandy, slapp och mycket, mycket mer. :) 

Så det var inte precis med någon stor glädje som jag steg upp idag på morgonen med tankarna på att idag är det skola. Usch, jag hatar måndagarna. Dom är alltid så sega. Den här måndagen var inte något undantag precis, den segaste dagen på mycket länge. Lektionerna var otroligt sega och jag har varit små irriterad på min klass hela dagen. Jag har längtat hem så in i norden. Varför vet jag inte egentligen, men jag antar att det var för att jag har varit så himla trött hela dagen och frusit. Att jag har varit trött har jag väll mig själv att skylla, det har blivit många sena nätter nu i helgen. Men det har bara varit kul. :) 


 

Ny skolvecka och nya tag. Har en del läxor denna veckan men jag känner mig faktiskt lugn inför detta. Jag kan knappt tro mig själv när jag säger/skriver det men jag känner mig inte stressad. Det är så otroligt skönt. Fast att jag vet att det kommer både prov och arbeten som ska lämnas in dom närmaste veckorna har jag (ännu) inte stressat upp mig. Jag vet inte vad som har hänt med mig men jag känner att det kommer att ordna sig och jag nog kommer att klara det. Jag tror att höstterminen gav mig en rejäl tankeställare. Det går inte bara att plugga hur mycket som helst för det finns faktiskt något som heter fritid också. Det sistnämnda är precis lika viktigt som skolan. För det går bara inte att plugga och skita i fritiden för tillslut orka man inte med pluggningen. 

 

Har varit och tränat ett friskis pass idag. Skönt! Så nu blir det att äta lite, plugga och sen cityakuten!


”Det enda i livet som man ångrar är de chanser man inte tog”
 

Placebo – Running up that hill
OC låt! Heeeeel grym 


/hanna.


Kommentarer
Postat av: hanna

BÄSTA låten! Kloka ord där Hanna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback