2007

Nu har det gått 3 dagar på det nya året. År 2007. Ett nytt år, en ny start, nya tag, nya möjligheter och mycket annat att se fram emot. Vi är inne i ett nytt år men det känns som att jag fortfarande hänger kvar i år 2006. Jag har faktiskt lite svårt för att tiden går så fort som den gör. Vart tar all tid vägen egentligen? Vi är med om saker, vi gör saker och det händer saker. Saker som sedan blir till minnen. Minnen som hjärnan kan plocka fram lite när som helst. Både bra och dåliga saker blir till minnen. Det är helt otroligt att man i ett visst ögonblick kan få fram ett minne. Bara sådär liksom. Det kan ju har hänt för hur länge som helst sen men det finns ändå alltid inom oss. Det känns faktiskt ibland som att hjärnan är kroppens alldeles egna dator. En dator som man går runt och bär på dygnet runt. En riktigt bra dator med ett enormt minne.
Hjärnan är verkligen fantastiskt!

Sitter här och lyssnar på lite Imogen Heap låtar. Deras låtar är riktigt bra, lite halvflummiga. :) Jag har alltid gillat deras låtar när dom har haft med dom i OC. Deras version av låten Hallelujah är så himla fin. Den låten förföljer mig verkligen. Sen jag började lyssna på den har den spelats lite överallt i min närhet. Jag fick gåshud då Amanda sjöng och spelade den på en julkonsert. Hon var riktigt, riktigt bra :)


/hanna.


Kommentarer
Postat av: hanna

bra skrivet där Hanna om minnen. HÅLLER MED DIG TILL 100 %. visst är det otroligt..?

Postat av: amanda

Ååh, vad du är snäll Hanna :D

2007-01-04 @ 17:32:37
URL: http://angeloew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback