YEES


ÄNTLIGEN FREDAG!!
Nu är det helg som väntar, skönt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå!
Skönt att du kan hålla en så positiv inställning till allt du gått igenom, även om jag förstår att det bitvis har varit svårt. Jag tror inte att allt händer av en andledning men däremot att man kan lära sig saker av allt som händer och gå vidare som en bättre människa och det verkar det verkligen som du har gjort.
Tycker att det är väldigt häftigt att du ser dina ärr som tatueringar, för det är precis som du skriver, en del av dig och allt du har gått igenom.
Jo, bitvis har jag ont. När jag sitter eller står länge känns ryggen "trött". Jag vet inte hur jag ska beskriva det annars. Det gör inte direkt ont men är ändå obehagligt. Min ortoped säger att man inte får ont av skolios men vad vet han:S Fast det är inget jag går runt och tänker på så ofta. Brukar försöka att ignorera det eftersom det inte finns så mycket att göra åt det.
Hur fungerar sjukgymnastiken för dig?
kramar Elin

Postat av: Sussi

javisst är det skönt med helg! synd att den är slut snart bara..

2007-02-11 @ 12:30:40
URL: http://pusssuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback