tisdagen den 27:e februari

YEEEEEEEES :D Internet fungerar igen. Höll på att bli helt galen över detta stora (?) problem. Nejdå, men jag är väldigt beroende av Internet så det känns inte bra när det inte fungera. Få bara hoppas på att det fortsätter att fungera nu bara.


 

Det underbara sportlovet är nu slut och igår drog skolan igång igen. Mindre kul. Jag har haft en ett underbart lov. Det är så himla skönt att vara ledig. Jag får alltid en känsla av frihet när jag är ledig. Då slipper man alla måsten och stressen som jag får av skolan försvinner. Det är en stor lättnad och det känns helt underbart i hela kroppen. Mitt lov innehöll bland annat shopping rundor i Kalmar, IKEA, lungtest, film, filmkvällar, kompisar, träning slappdagar, sovmornar och mycket, mycket mer. :)  Lungtestet som jag gjorde hade med ryggen att göra. Jag gjorde ett sådant innan jag opererades första gången. Denna gången gick det mycket bättre än förra gången, så det var skönt.


 

Även lovet har sitt slut och igår drog skolan igen. Noll motivation till att gå dit men det kändes mycket bättre när man väl var där. Men som vanligt, måndag är lika med låång tråk dag. Idag kändes det ännu värre att gå dit. Jag hade helst velat ligga kvar i sängen hela dagen men det gick ju tyvärr inte. Dagen blev väll rätt okej sen ändå. Jag gillar inte måndagar och tisdagar, för dom känns alltid så jobbiga. Onsdagar, torsdagar och fredagar känns mycket bättre och lektionerna är bättre.

Något som är väldigt skönt är att det är inte är så mycket prov och läxor denna veckan. Kanonskönt! No – provet blev uppskjutet till nästa vecka så det är bara lite läxor som ska göras. Är skönt att det blir en mjukstart.


 

Nu är det dags att gå och ta tag i lite skolarbete.


 

Ha en bra kväll gott folk!


 

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback