Semledagen

Dags att uppdaterar lite. Helgen var jättekul :) Jag var inte ett dugg sugen på att åka men när jag väl var där så kändes det jättebra. Det blev inte många timmas sömn dom två nätterna men en sån här sak är man bara med om en gång i livet så vad gör det. Det var rätt skönt att komma hem sen igen och kunna sova ut. Jag bänkade mig framför tv:en i söndags för att se reprisen av melodifestivalen som jag missade i lördags men det hela slutade med att jag såg 3 bidrag sen slocknade min ögon och jag sov ett par timmar. Så gick det med det, men jag hann i alla fall med att se Måns bidrag och Sebastians har jag hört. Jag tycker både var bra och det var lite kul att båda ”idolerna” gick vidare. :)


 

 Sportlov nu :) Jätteskönt med en hel veckas ledighet, slippa skolan och allt vad det medför. Har några saker in planerade för veckan men annars ska jag bara ta det lugnt som mycket som det bara gå. Om jag orka blir det väll pyttelite plugg också, men det är som sagt det är om jag orka och det vet man ju aldrig om jag gör. Hehe!


 

Igår var man eviga otur framme igen. Varför bli jag ens förvånad egentligen? Jag har varit 1 av 1000, 1 av 100 och nu är jag en av några stycken. Jag tror att jag snart har glömt bort var det innebär att ha tur. Ska jag tror på att det någonsin vänder för mig? Nja, hoppas kan man ju alltid men om det ska hålla på såhär hela tiden är det hoppet långt borta. Jag har haft otur i hela mitt liv och när jag någon gång lyckas ha lite tur så vänder det direkt.


Semledagen idag och givetvis blir det semleätning. Mumma! :)

130451-67

/hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback