HEJ VINTERLAND!

Ännu en gång har snön fallit, denna gången mycket, mycket mer än förra gången. Precis när snön håll på att gå bort så kom det ny och nu har det snöat i flera dagar. Så det har hunnit bli massor av snö. Det är säkert mer än en meter eller något liknade vid det här laget. Jag gillar snön sådär måste jag säga, det är väldigt fint i alla fall.


 

Det har redan hunnit bli torsdag och snart är också den här skolveckan över. Så himla skönt! Jag har längtat som inte i norden att den här veckan bara skulle ta slut. Eftersom jag visste hur mycket plugg jag hade framför mig. Mindre kul med plugg om man säger så. Denna veckan har det varit den första riktigt jobbiga skolveckan den här terminen. Så den här veckan har man verkligen fått veta att man lever ( sjukt uttryck jag vet ). Men jag måste säga att det inte riktigt har känts som att jag kommit igång den här terminen än. Men nu kan man säga att jag har kommit igång igen. Jag tror att höstterminen har satt sina spår. Men jag har även lärt mig saker som jag är glad över att jag vet idag.

Det är så himla skönt att proven är överstökade nu. Pressen, stressen och ångesten har lagt sig nu och det är väldigt skönt. Jag hoppas verkligen att proven har gått bra :) Hade ett oförberett prov idag också, lärarna verkar vilja köra på den linjen. Andra oförberedda provet nu på två veckor.   


 

Nu återstår det bara morgondagens skoldag och den brukar flyta på rätt bra.

Sen är det helg :D Har inte något speciellt planerat denna helgen. Det var ett tag sen jag hade en oplanerad helg, så det blir nog mest att ta det lugnt.

En sak som är väldigt bra är att det bara är en vecka kvar till sportlovet. YEEES :D

Gårdagens OC avsnitt, bääästa <3 :)
Ooh tisdagens Grey´s Anatomy avsnitt. Maxad händelsenivå i 1.45 min. Bra men sorligt avsnitt.
Jag var bara tvungen att skriva det som den tv - nörd jag är. Men det är sån jag är, så tar mig för den jag är. :P


Sahel gav mig en helt underbar nyhet förut. :) Hoppas verkligen att det blir så nu för det vore helt underbart. Du är saknad min vän <3


/hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback