Jag är en oteknisk människa

Var galet mycket folk inne på msn när jag loggade in. Jag kände mig lite stressad till slut. Men stressen övergick snabbt till arghet när msn och Internet blev knasigt och inte ville fungera. Men jag och min otekniska människa startade om datorn i hopp att det nu skulle fungera. Men dubbelglädje blev det inte, msn fungerar inte men däremot Internet. I skrivande stund fungera inte Internet nu heller. Förstår inte varför. Det är något magiskt (?) eller kanske tragiskt med mig för ofta när jag sitter vi datorn så fungera det aldrig riktigt som det ska. Jag ropar på hjälp och få en del kommentarer i takt med mitt gnällande "det är inte fel på datorn, utan på den som sitter framför". Det gör ju inte precis saken bättre. Men jag har tänkt på en sak, datorn kan ju inte alltid vara knasig när jag sitter här. Hmm? Jag tror nog att resten av min familj också ha problem med denna tekniska apparat. Fast jag vet varför dom aldrig klaga, dom kan fixa problemet själva! Där har jag det! Jag är en oteknisk människa. Jag och tekniska prylar går inte ihop. Vi blir aldrig kompisar, det blir bara massa bråk. Mycket märkligt.

Nu fungera tydligen Internet igen, ännu märkligare. Bara sådär liksom så börjar det fungera igen utan att jag har gjort något. Ja jag säger då det, datorer!

 

Kanske lika bra att dra sig härifrån nu, läggdags!


 /Hanna.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback