12:e augusti

Tycker jag har tappat glädjen med att skriva här på bloggen. Få se om min glädje kommer tillbaka eller inte.

Dagarna rullar på och det är inte klokt vad tiden går fort. Jag vet att jag säger det ofta men ibland undrar jag egentligen var all tiden tar vägen? Snart är det dags för skola igen och bara tanken på allt vad skola innebär gör mig ledsen. Det ska i alla fall bli kul att träffa klasskompisarna igen det är alltid lika kul och se om några har förändrats och så. :) Men nu ska jag njuta för fullt av dom 1 vecka och 2 dagar som är kvar av detta underbara sommarlov. :)

I torsdags gick rix fm festivalen av stapeln i Kalmar. :) Många bra artister, men som kanske inte visade sin allra bästa sida när det gäller att vara bra. Jag tycker att Martin Stenmarck var den bästa. :) I fredags kväll blev det Kalmar igen denna gången med Amanda. Vi hade en jättehärlig och mysig sommarkväll i Kalmar. :) Igår var det bad som gällde i växjös äventyrsbadet. Jättekul var det. :)

/Hanna.♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Känner igen det där men ingen motivation att blogga på sommaren. Vet inte om du kommer ihåg mig, skrev med dig om skolios i våras. Hoppas att det går bra för dig i alla fall.

Postat av: Elin

Ja, när man verkligen känner för det är det så roligt att blogga:D
Egentligen inte så bra. Jag väntar på en tid i linköping men fick veta att väntetiden var 3-7 månader innan man fick träffa nån. Fast det är ganska skönt. Då kan jag ju skjuta det på framtiden;)

2007-08-16 @ 12:43:02
URL: http://elinks.blogg.se
Postat av: amanda

vi hade en jättemysig kväll i kalmar i fredags :) <3

2007-08-16 @ 20:54:33
URL: http://angeloew.blogg.se
Postat av: Elin

Näe jag vet, det är ju inte klokt att väntetiden är så lång. Men jag hoppas att jag får en tid i september och helst vill jag ju opereras på jul- eller sommarlovet sen.
Jag undrar, är det nått du inte kan göra nu överhuvudtaget? och är det något du störs av?
kramar

2007-08-16 @ 22:01:15
URL: http://elinks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback