I mina drömmar

Det är inte klokt vad tiden springer iväg när man har lov. Redan onsdag idag och som vanligt rinner tiden snabbt iväg. Det gamla ordspråket "tiden går snabbt när man har roligt". Jag kan inte göra annat än att hålla med. Jag njuter i alla fall för fullt av lovet, det här är LIVET!
 Idag har det blivit en långpromis med min underbara voffe. Så härligt :) Solen sken och det var varmt, det kan knappast bli bättre.

I natt drömde jag en mycket märklig dröm. Det är helt sjukt när man drömmer om saker som man vill och längtar till att hända. Då blir man nästan lite smårädd. Nattens dröm är i alla fall en sak som jag längtar något otroligt till. Jag tror aldrig att jag har längtat så mycket till en sak. Men jag hoppas att det snart kommer att ske.

Lika bra att jag dra mig härifrån så att jag får något gjort denna dagen.
Ha en bra dag!

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback