Everything about the girl

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!!
Nu är det äntligen påsklov, underbart :)
Så efterlängtat och så skönt det ska bli. Slippa skolan ett tag och bara ta det lungt.
Jag ska verkligen vila och ta det lungt och umgås med familj och vänner på lovet. :) Vila upp sig och få nya krafter till att orka med dom sista veckorna av skolan innan sommarlovet. Det behövs ska jag säga er för nu har det varit mycket att göra.
Denna veckan har det varit en del saker som har kommit ivägen för lektioner så lite lektioner har gått bort, vilket har varit passande nu såhär inför lovet. Nu är flytten avklarad och vi går nu i den "vanliga skolan" igen. Nya jättefina lokaler och klassrum. :) Jag trivs redan, fast allt har inte har kommit i ordning än men det är sånt som blir med tiden.

Det var jättekul att träffa Sahel. :) Vi umgicks mycket längre än vad vi brukar göra och då kommer man "närmare" varandra. Vissa gånger har det blivit lite stelt men denna gången kändes det mycket bättre.
Om ni har tur kanske jag lägger upp någon bild från dagarna som spenderades med Sahel, men det är som sagt bara om ni har tur. :P hehe.

Glad Påsk!

/hanna.


Kommentarer
Postat av: sally

ja det var väldigt skoj att träffas!

2007-04-14 @ 11:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback