Do You Know

Nu är denna skolveckan slut, yeeeees :)
Grymt skönt är det! Friskvårdsprovet är gjort och jag hoppas verkligen att det gick bra.
Det alltid en sån underbar känsla när ett prov är gjort. Allt plugg, nervöshet och allt som jag har inför ett prov bara rinner av mig. Sen är det bara att hoppas på det bäst och vänta på att få reda på resultatet. Som för vissa lärare kan ta en evighet att rätta. Dåligt att vissa ha den svagheten att inte kunna rätt dom fort nog, dom ska ge oss prov fort men sen när det väl kommer till rättningen blir det genast massa svårigheter. Ja,jag säger då det, lärare är lärare.

Igår fick jag reda på något helt underbart. Jag blev så glad :) Jag är så glad för varje gång då jag visar att jag är bättre än vad han trodde. Det som hände då har satt sina spår. Många människor har gjort mig väldigt illa och han är en av dom. För varje resultat som går framåt blir jag lika glad och jag är så glad att jag kan visa att jag är så mycket bättre än vad han trodde.

Helg nu + att man är ledig måndag och tisdag :) Jätteskönt.
I helgen ska jag umgås med Magda och Amanda mm. :)

Idag är det 33 dagar kvar!
Det går framåt.. Jag tror inte riktigt att jag kan beskriva min längtan men den är enorm.

Enrique Iglesias - Do You Now

Ha en bra helg!

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback