Höstlov

Höstlov för min del nu denna veckan :)  Verkligen välbehövligt, har varit så himla mycket i skolan nu dom senaste veckorna. Prov, läxor och läxföhör, usch!  Kändes till slut som jag bara ville gå i ide och vakna upp när det var lov.
Denna veckan är det tid för långa sovmornar och slapp dagar. Vilket det har blivit för mig nu dom senaste dagarna. Mycket filmtittande, sovmornar och mycket SLAPP. :D riktigt skönt med andra ord!

Blev simhallen idag, var väldigt länge sen jag var där senast. Några längder blev simmade.. jag samlade på mig ännu mer muskler till min rygg. Vilket bara är väldigt välbehövligt. Fundera på att gå till simhallen och simma några längder lite oftare än var jag gör. Väldigt bra träning och det gör mer än nytta för ryggen.
När jag kom hem sen, blev det sconesbakning. muummma!  :)

Nu blir det Rosa Bander galan på tv3!  tv - kväll,
Köp ett rosaband om du inte redan har gjort det :)

/hanna.






Kommentarer
Postat av: hanna

ÄNTLIGEN SKAFFAT BLOGG HANNA :D :D YIIPPIE

Postat av: Hanna

jaa :D haha! ha funderat på det länge men nu tog jag mig i kragen och gjorde det. :P

2006-11-01 @ 10:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback